M24 se výráběla do roku 1978. Poté byla upravena na nejznámější model Multicár M25, který asi zná každý, protože ještě dnes ho můžeme spatřit v některých provozech. Však se typ M25 vyráběl do roku 1991a bylo ho vyrobeno více jak 100 000 vozidel kterých převážná většina putovala za hranice tehdejšího NDR. První řada M25 se od M24 nijak zvlášť nelišila. Až v roce 1982 se na trhu objevil typ M25 4x4 s možností mechanicky připojit přední náhon.
Dalším upraveným nástupcem M25 byl typ M25.1A. Který měl převrtaný motor na 2238 cm3. To již u Multicaru bylo možné si za příplatek přiobjednat třeba redukci k převodovce, nebo vyvedení výfukového potrubí nad kabinu. Kabina pro větší bezpečnost dostala trubkové výztuhy a sedačky bezpečnostní pásy. V roce 1983 se v nabídce objevil prodloužený typ M25L, který se mohl pochlubit prodlouženým rozvorem o 575 mm.V tomto období firma Multicár na své malé náklaďáčky montovala až 16 druhů nástaveb. Proto se nikdo nemůže divit, že tyto vozidla měla u zákazníků tak široké uplatnění a velikou oblibu. Sice jsou malá velikostí, ale dokázala a stále dokážou udělat velký kus práce. Však ještě dnes mnozí majitelé usedlostí nebo rodinných domů je využívají a jsou za jejich pomoc vděčni.
Žádné komentáře:
Okomentovat